CallCenter Hizmeti

Müşterileriniz yada üyeleriniz ile iletişim ihtiyacınız mı var?

Borç bilgilendirme, etkinlik daveti, Randevu alma gibi müşterileriniz ile iletişime geçme ihtiyaçlarınızda call center ekibimiz yanınızda. Siz iletişim ihtiyacınızı söyleyin yeter.


Avantajları;

Şirket içi kaynaklarınız kullanmayarak, işinize odaklanırsınız.

Uzmanlığı bu olan çalışanların getirdiği verimlilikten yararlanırsınız.

Adet başı ücretlendirme ile ödediğiniz ücretin tam karşılığını alırsınız.

Outsource kaynak kullanımının getirdiği kısa ve uzun dönemli maliyetlerinizi azaltırsınız.


Örnek Proje;

Müşteri: İstanbul Maden Metal İhracatçıları Birliği

İhtiyaç: Aidatını ödemeyen üyelerin aranarak, borç durumları hakkında bilgilendirilmesi.

Çözüm; ilgili üyelere ulaşılarak, birlik tarafından belşrenen metin uyarınca, bilgilendirme yapılmış. görüşmeler kayıt altına alınmış. Görüşme tarih ve saatleri, günlük görüşme kayıtları müşteriye raporlanarak teslim edilmiştir.

Sonuç; Müşteri, hizmet ihtiyacını, yeni personel istihdamına gerek kalmadan, yeni personel maliyetinden daha uygun bir maliyet ile istediği sürede karşılaşmıştır.